W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku

XML

Treść

Szczegóły zamówienia Zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
zamówienie naZamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawy250.I.398/09
zamawiającyMiejski Ośrodek Kultury ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz
tryb zamówieniaZapytanie o cenę
wartość szacunkowa173.000 PLN
termin składania ofert
Zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku - zgodnie z SIWZ - wybór: Firma TANK Spółka Jawna W.Konczalski; M.Konczalski ul. Chrzanowskiego 11 87-100 Toruń
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(siwz - opracowana na podstawie art. 36 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jedn. z 2007r. Dz.U. 223, poz. 1655)

na dostawę oleju opałowego
dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku


1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
             Miejski Ośrodek Kultury
             ul. Batorego 1/3
             85-104 Bydgoszcz                     NIP 554-031-53-65
             tel?fax 052-322-87-15

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
             zapytanie o cenę

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego "EKOTERM" o temperaturze
       zapłonu pow. 55 stopni C do Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku.
3.2. Cena z kosztami dostawy.
3.3. Dostawa 12000 litrów miesięcznie własnym transportem przystosowanym do przewozu
       materiałów niebezpiecznych wraz z napełnieniem zbiorników paliwowych.
3.4. Zamówienie oleju opałowego - telefonicznie.
3.5. Okres oczekiwanie - 1 dzień.
3.6. Do każdej dostawy towaru załączone świadectwo jakości.
3.7. Sposób zapłaty - przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
3.8. Z uwagi na fakt, że zarówno ceny paliw jak i ich ilości mogą być zmienne z przyczyn, na
       które strony nie maja wpływu (zmiana cen paliw na rynku krajowym), ilości paliw oraz ceny        jednostkowe strony określają jako orientacyjne, tj. +/- 30% wielkości zamówienia.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
    od 29.10.2009r. do 30.04.2010r.

5. OPIS CZĘŁšCI ZAMÓWIENIA, NA KTÓRĄ DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT
     CZĘŁšCIOWYCH:

5.1. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
5.2. W związku z jak wyżej Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę obejmującą cały
       zakres zamówienia.

6. INFORMACJE O OŁšWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU
    W POSTĘPOWANIU

6.1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
       a) wypełniony formularz oferty, zawierający oświadczenie o spełnieniu warunków
           określonych w art. 22 ust. 1uPzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie
           art. 24 uPzp (wg wzoru Zamawiającego),
       b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
           działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
           zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
           6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    UWAGA:
    Warunek aktualności (dokumentu) spełnia zarówno dokument: wystawiony nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony
    w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.

       c) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
6.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów
       potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych
       dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem
       postępowania.
6.3. Jeżeli Wykonawcy nie złożą w wymaganym terminie wyżej wymienionych dokumentów lub
       istnieją okoliczności wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp - zostaną wykluczeni z
       postępowania, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie, podając
       uzasadnienie faktyczne i prawne.

7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
     ORAZ PRZEKAZYWANIA OŁšWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, Z PODANIEM ADRESU POCZTY
     ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY
     DOPUSZCZA POROZUMIENIE SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.

7.1. Zgodnie z art. 27 uPzp. oświadczenia, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i
      Wykonawcy przekazywać będą faksem, lub drogą elektroniczną przy czym każda ze stron
      na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.2. Wszelką korespondencję z Zamawiającym należy przekazywać na adres:
      Miejski Ośrodek Kultury ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz - fax 052-322-87-15;
        052-322-14-47
        lub droga elektroniczną na dres:
        sekretariat@mok.bydgoszcz.pl: lub maryla@mok.bydgoszcz.pl
7.3. Wyjaśnień dotyczących SIWZ Zamawiający udzieli na zasadach określonych w art. 38 uPzp.
7.4. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień w sprawach dotyczących treści złożonej oferty należy
       wyłącznie do instytucji zamawiającej - Wykonawca nie może w tej sprawie występować z
       własnej inicjatywy. Wyjaśnienia te dokonywane będą na zasadach określonych w art. 87
       uPzp., jak również Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny na zasadach
       określonych w art. 88 uPzp., w przypadku określonym w art. 90 ust 1 uPzp. Zamawiający
       zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny.

8. OSOBA/OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego
                                             tel. 052-322-14-47; kom. 519 346 579

9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ  - 14 dni od dnia składania ofert
                                                                    
(zgodnie z art. 85. ust.5 w związku z art 85 ust. 1 uPzp)

10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
10.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
10.2. Oferta musi zawierać określone w pkt 7.1. dokumenty w oryginale lub poświadczone za
        zgodność z oryginałem ich kserokopie przez uprawnioną osobę/osoby
        do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu (w przypadku
        umocowania do reprezentowania firmy osób innych niż wskazane we właściwym rejestrze,
        należy załączyć stosowne pełnomocnictwo).
10.3. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie lub złożenie
        dokumentu w niewłaściwej formie - z zastrzeżeniem pkt 7.2. - spowoduje wykluczenie
        Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
10.4. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach:
        a) koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na: Miejski Ośrodek Kultury
                ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz i oznaczona nazwą zamówienia- "dostawa oleju
                opałowego",
           b) na kopercie wewnętrznej winna znajdować się nazwa i adres Oferenta.
10.5. Oferta zostanie odrzucona w przypadkach określonych w art. 89 uPzp.
10.6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert
        podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
11.1. Składanie ofert: w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Batorego 1/3
           do dnia 27.10.2009r. do godz. 12:00
11.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2009r. o godz. 12:15

12. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
12.1. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
         a) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczonej,
         b) okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług
             konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
         c) ryczałtową formę wynagrodzenia (a więc i jego ryzyko), tzw. ryczałt
             jednostkowo-ilościowy,
         d) wykonanie zobowiązań wynikających z umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
12.2. Cenę ofert należy podać w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT.
12.3. Zastosowanie innej stawki podatku od towarów i usług, aniżeli ta która wynika z
        przepisów ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54
        poz. 535) nie może być zakwalifikowane jako oczywista omyłka w tekście oferty - nie jest
        bowiem oczywista omyłką wadliwe zastosowanie przepisu obowiązującego prawa, zaś
        obowiązek oferenta  doliczenia do ceny oferty podatku VAT wynika z faktu, że jest on
        płatnikiem VAT.

13. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
       OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY
       OFERT.

13.1. Cena jest jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty (art. 72 ust. 1 uPzp) -
        dlatego tez Wykonawca może zaproponować tylko jedną, nie podlegającą zmianom cenę
        - w przypadku zaproponowania kilku cen lub ceny w pewnym przedziale, jego oferta
        będzie odrzucona.
13.2. Zgodnie z art. 91 ust. 5 uPzp, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej
        samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert
        dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować
        cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach (ust. 6 art. 91 uPzp.).

14. WZÓR UMOWY
      Zamawiający załącza warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga bowiem
      od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aby zawarł z nim umowę na warunkach
      przez niego ustalonych.

15. POUCZENIE O ŁšRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
       W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:

     Wykonawcom przysługują środki odwoławcze określone co do zasad i trybu ich wnoszenia w
     Dziale VI Łšrodki ochrony prawnej uPzp.


SIWZ Sporządziła:

Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego


Zatwierdził:

Marek Stankiewicz - dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury



Załączniki do SIWZ w postaci wzoru:
- formularz oferty
- opis przedmiotu zamówienia oraz warunki umowy



formularz oferty
wzór umowy
oświadczenie
oświadczenie



















 











     








   


 

Załączniki