Zamówienia na zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
XMLTreść
zamówienie na | Zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | 250.I.398/09 |
zamawiający | Miejski Ośrodek Kultury ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz |
tryb zamówienia | Zapytanie o cenę |
wartość szacunkowa | 173.000 PLN |
termin składania ofert |
Zamówienie na dostawę oleju opałowego dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku - zgodnie z SIWZ - wybór: Firma TANK Spółka Jawna W.Konczalski; M.Konczalski ul. Chrzanowskiego 11 87-100 Toruń
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(siwz - opracowana na podstawie art. 36 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jedn. z 2007r. Dz.U. 223, poz. 1655)
(siwz - opracowana na podstawie art. 36 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jedn. z 2007r. Dz.U. 223, poz. 1655)
na dostawę oleju opałowego
dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
dla Miejskiego Ośrodka Kultury - Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Miejski Ośrodek Kultury
ul. Batorego 1/3
85-104 Bydgoszcz NIP 554-031-53-65
tel?fax 052-322-87-15
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
zapytanie o cenę
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego "EKOTERM" o temperaturze
zapłonu pow. 55 stopni C do Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku.
3.2. Cena z kosztami dostawy.
3.3. Dostawa 12000 litrów miesięcznie własnym transportem przystosowanym do przewozu
materiałów niebezpiecznych wraz z napełnieniem zbiorników paliwowych.
3.4. Zamówienie oleju opałowego - telefonicznie.
3.5. Okres oczekiwanie - 1 dzień.
3.6. Do każdej dostawy towaru załączone świadectwo jakości.
3.7. Sposób zapłaty - przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
3.8. Z uwagi na fakt, że zarówno ceny paliw jak i ich ilości mogą być zmienne z przyczyn, na
które strony nie maja wpływu (zmiana cen paliw na rynku krajowym), ilości paliw oraz ceny jednostkowe strony określają jako orientacyjne, tj. +/- 30% wielkości zamówienia.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od 29.10.2009r. do 30.04.2010r.
5. OPIS CZĘŁšCI ZAMÓWIENIA, NA KTÓRĄ DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT
CZĘŁšCIOWYCH:
5.1. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
5.2. W związku z jak wyżej Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę obejmującą cały
zakres zamówienia.
6. INFORMACJE O OŁšWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
6.1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
a) wypełniony formularz oferty, zawierający oświadczenie o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1uPzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 24 uPzp (wg wzoru Zamawiającego),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA:
c) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŁšWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, Z PODANIEM ADRESU POCZTY
ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY
DOPUSZCZA POROZUMIENIE SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
6.1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
a) wypełniony formularz oferty, zawierający oświadczenie o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1uPzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie
art. 24 uPzp (wg wzoru Zamawiającego),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA:
Warunek aktualności (dokumentu) spełnia zarówno dokument: wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony
w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony
w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
c) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
6.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych
dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem
postępowania.
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych
dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem
postępowania.
6.3. Jeżeli Wykonawcy nie złożą w wymaganym terminie wyżej wymienionych dokumentów lub
istnieją okoliczności wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp - zostaną wykluczeni z
postępowania, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie, podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
istnieją okoliczności wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp - zostaną wykluczeni z
postępowania, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie, podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŁšWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, Z PODANIEM ADRESU POCZTY
ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY
DOPUSZCZA POROZUMIENIE SIĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.
7.1. Zgodnie z art. 27 uPzp. oświadczenia, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazywać będą faksem, lub drogą elektroniczną przy czym każda ze stron
Wykonawcy przekazywać będą faksem, lub drogą elektroniczną przy czym każda ze stron
na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.2. Wszelką korespondencję z Zamawiającym należy przekazywać na adres:
Miejski Ośrodek Kultury ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz - fax 052-322-87-15;
052-322-14-47
lub droga elektroniczną na dres:
sekretariat@mok.bydgoszcz.pl: lub maryla@mok.bydgoszcz.pl
7.3. Wyjaśnień dotyczących SIWZ Zamawiający udzieli na zasadach określonych w art. 38 uPzp.
7.2. Wszelką korespondencję z Zamawiającym należy przekazywać na adres:
Miejski Ośrodek Kultury ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz - fax 052-322-87-15;
052-322-14-47
lub droga elektroniczną na dres:
sekretariat@mok.bydgoszcz.pl: lub maryla@mok.bydgoszcz.pl
7.3. Wyjaśnień dotyczących SIWZ Zamawiający udzieli na zasadach określonych w art. 38 uPzp.
7.4. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień w sprawach dotyczących treści złożonej oferty należy
wyłącznie do instytucji zamawiającej - Wykonawca nie może w tej sprawie występować z
własnej inicjatywy. Wyjaśnienia te dokonywane będą na zasadach określonych w art. 87
uPzp., jak również Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny na zasadach
określonych w art. 88 uPzp., w przypadku określonym w art. 90 ust 1 uPzp. Zamawiający
zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny.
8. OSOBA/OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego
tel. 052-322-14-47; kom. 519 346 579
9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ - 14 dni od dnia składania ofert
(zgodnie z art. 85. ust.5 w związku z art 85 ust. 1 uPzp)
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
10.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
10.2. Oferta musi zawierać określone w pkt 7.1. dokumenty w oryginale lub poświadczone za
zgodność z oryginałem ich kserokopie przez uprawnioną osobę/osoby
do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu (w przypadku
umocowania do reprezentowania firmy osób innych niż wskazane we właściwym rejestrze,
należy załączyć stosowne pełnomocnictwo).
10.3. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie lub złożenie
dokumentu w niewłaściwej formie - z zastrzeżeniem pkt 7.2. - spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
10.4. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach:
a) koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na: Miejski Ośrodek Kultury
ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz i oznaczona nazwą zamówienia- "dostawa oleju
opałowego",
b) na kopercie wewnętrznej winna znajdować się nazwa i adres Oferenta.
10.5. Oferta zostanie odrzucona w przypadkach określonych w art. 89 uPzp.
10.6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
11.1. Składanie ofert: w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Batorego 1/3
do dnia 27.10.2009r. do godz. 12:00
11.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2009r. o godz. 12:15
12. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
12.1. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
a) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczonej,
b) okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług
konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
c) ryczałtową formę wynagrodzenia (a więc i jego ryzyko), tzw. ryczałt
jednostkowo-ilościowy,
d) wykonanie zobowiązań wynikających z umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
12.2. Cenę ofert należy podać w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT.
12.3. Zastosowanie innej stawki podatku od towarów i usług, aniżeli ta która wynika z
przepisów ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54
poz. 535) nie może być zakwalifikowane jako oczywista omyłka w tekście oferty - nie jest
bowiem oczywista omyłką wadliwe zastosowanie przepisu obowiązującego prawa, zaś
obowiązek oferenta doliczenia do ceny oferty podatku VAT wynika z faktu, że jest on
płatnikiem VAT.
13. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY
OFERT.
13.1. Cena jest jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty (art. 72 ust. 1 uPzp) -
dlatego tez Wykonawca może zaproponować tylko jedną, nie podlegającą zmianom cenę
- w przypadku zaproponowania kilku cen lub ceny w pewnym przedziale, jego oferta
będzie odrzucona.
13.2. Zgodnie z art. 91 ust. 5 uPzp, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert
dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach (ust. 6 art. 91 uPzp.).
14. WZÓR UMOWY
Zamawiający załącza warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga bowiem
od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aby zawarł z nim umowę na warunkach
przez niego ustalonych.
15. POUCZENIE O ŁšRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze określone co do zasad i trybu ich wnoszenia w
Dziale VI Łšrodki ochrony prawnej uPzp.
SIWZ Sporządziła:
Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego
Zatwierdził:
Marek Stankiewicz - dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury
Załączniki do SIWZ w postaci wzoru:
- formularz oferty
- opis przedmiotu zamówienia oraz warunki umowy
formularz oferty
wzór umowy
oświadczenie
oświadczenie
wyłącznie do instytucji zamawiającej - Wykonawca nie może w tej sprawie występować z
własnej inicjatywy. Wyjaśnienia te dokonywane będą na zasadach określonych w art. 87
uPzp., jak również Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny na zasadach
określonych w art. 88 uPzp., w przypadku określonym w art. 90 ust 1 uPzp. Zamawiający
zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny.
8. OSOBA/OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego
tel. 052-322-14-47; kom. 519 346 579
9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ - 14 dni od dnia składania ofert
(zgodnie z art. 85. ust.5 w związku z art 85 ust. 1 uPzp)
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
10.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
10.2. Oferta musi zawierać określone w pkt 7.1. dokumenty w oryginale lub poświadczone za
zgodność z oryginałem ich kserokopie przez uprawnioną osobę/osoby
do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu (w przypadku
umocowania do reprezentowania firmy osób innych niż wskazane we właściwym rejestrze,
należy załączyć stosowne pełnomocnictwo).
10.3. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie lub złożenie
dokumentu w niewłaściwej formie - z zastrzeżeniem pkt 7.2. - spowoduje wykluczenie
Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
10.4. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach:
a) koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na: Miejski Ośrodek Kultury
ul. Batorego 1/3; 85-104 Bydgoszcz i oznaczona nazwą zamówienia- "dostawa oleju
opałowego",
b) na kopercie wewnętrznej winna znajdować się nazwa i adres Oferenta.
10.5. Oferta zostanie odrzucona w przypadkach określonych w art. 89 uPzp.
10.6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
11.1. Składanie ofert: w siedzibie Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Batorego 1/3
do dnia 27.10.2009r. do godz. 12:00
11.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2009r. o godz. 12:15
12. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
12.1. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
a) wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczonej,
b) okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług
konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
c) ryczałtową formę wynagrodzenia (a więc i jego ryzyko), tzw. ryczałt
jednostkowo-ilościowy,
d) wykonanie zobowiązań wynikających z umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
12.2. Cenę ofert należy podać w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT.
12.3. Zastosowanie innej stawki podatku od towarów i usług, aniżeli ta która wynika z
przepisów ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54
poz. 535) nie może być zakwalifikowane jako oczywista omyłka w tekście oferty - nie jest
bowiem oczywista omyłką wadliwe zastosowanie przepisu obowiązującego prawa, zaś
obowiązek oferenta doliczenia do ceny oferty podatku VAT wynika z faktu, że jest on
płatnikiem VAT.
13. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY
OFERT.
13.1. Cena jest jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty (art. 72 ust. 1 uPzp) -
dlatego tez Wykonawca może zaproponować tylko jedną, nie podlegającą zmianom cenę
- w przypadku zaproponowania kilku cen lub ceny w pewnym przedziale, jego oferta
będzie odrzucona.
13.2. Zgodnie z art. 91 ust. 5 uPzp, jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert
dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach (ust. 6 art. 91 uPzp.).
14. WZÓR UMOWY
Zamawiający załącza warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego, wymaga bowiem
od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aby zawarł z nim umowę na warunkach
przez niego ustalonych.
15. POUCZENIE O ŁšRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY
W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
Wykonawcom przysługują środki odwoławcze określone co do zasad i trybu ich wnoszenia w
Dziale VI Łšrodki ochrony prawnej uPzp.
SIWZ Sporządziła:
Maria Lewandowska - kierownik działu techniczno-organizacyjnego
Zatwierdził:
Marek Stankiewicz - dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury
Załączniki do SIWZ w postaci wzoru:
- formularz oferty
- opis przedmiotu zamówienia oraz warunki umowy
formularz oferty
wzór umowy
oświadczenie
oświadczenie